Udsendelse af indkaldelser til afdelingsmøder

På afdelingsmøde i 2019 har vi besluttet, at indkaldelser og bilag til afdelingsmøder kan omdeles elektronisk. Det betyder, at indkaldelser og bilag ikke længere bliver husstandsomdelt, men fremover udsendes på e-post og vil være tilgængelige på hjemmesiden og i BeboerWeb.

BeboerWeb

BeboerWeb er en digital platform, hvor du som beboer i AAB kan se en lang række oplysninger ift. din bolig. Det er også her, du kan finde indkaldelser, bilag og referater fra afdelingens ordinære og ekstraordinære afdelingsmøder. 

Det er kun den juridiske lejer af boligen, der har adgang til BeboerWeb. Information omkring afdelingsmødet bedes delt med øvrige myndige medlemmer af husstanden. 

Du kan finde BeboerWeb ved at logge på boligbasen.aab.dk

Når du er logget ind, skifter du status fra ”ansøger” til ”beboer” i toppen af bjælken på skærmen. På forsiden af aab.dk er der også oprettet en direkte indgang til BeboerWeb

Hvis du har glemt dit brugernavn eller kodeord

Tryk på feltet ”Jeg har glemt mit brugernavn eller kodeord”, så modtager du et link med dine brugeroplysninger på den e-mail, du har registreret i BeboerWeb .

Har du ikke registreret din e-mail i BeboerWeb

Hvis du endnu ikke har registreret din mail i BeboerWeb, kan du gøre det ved at klikke på den lille pil til højre for dit navn i bjælken øverst på siden. Under ”Mine indstillinger”, kan du tilføje mailadressen. Husk at gemme. Når din mailadresse er registreret i BeboerWeb, modtager du besked om, hvornår materialet til afdelingsmødet er klar på mail.

Hvis du har behov for hjælp til at komme på boligbasen.aab.dk eller BeboerWeb, kan du få hjælp ved at skrive til aab@aab.dk

Er du fritaget for digital kommunikation?

Hvis du er fritaget for digital kommunikation, kan du hente materialet på afdelingskontoret.

Det er dit ansvar at orientere om din fritagelse og dokumentere dette over for bestyrelsen.