Bestyrelsesmøde 2/4-2025

Tilstede: Camilla, Sussi og Steen L

Dagsorden

Adgang til booking beboerlokale system

Vi kigger på det.

Bærejern

Det viser sig at bærejern i port ikke kan repareres som det var tænkt. Der skal laves noget mere understøtning, eller det skal bygges helt om. Vi afventer p.t. beslutning om den nye løsning.

Altanprojekt

Der er yderligere forsinkelse i processen. Man forventer svar fra kommunen inden medio maj 2025. Dermed må vi forvente at altanerne er monteret i gang i januar 2026.

Brandsikringsprojekt

Svar forventes 1. maj. Derefter skal boligforeningens rådgiver gennemgå materiale og vælge hvem som skal udføre. Man forventer en stigning på 25% i.f.t. budget.

Gartner serviceaftale

Er efter sigende på plads. Det er efterhånden lykkedes at få kontakt til gartner som har lovet at der sker noget inden påske.

Plantekasse udvalg

Camilla tager fat i Jessie og hører om der er planer nu i foråret eller om det skal nedlægges.

Cykeloprydning

Der er fortsat udeståender med enkelte beboere. Camilla/Gert følger op.

Vedligehold som beboer har pligt til

Sussie vil gerne forsøge at lave en liste af ting som beboer har pligt til at vedligeholde, samt tips til hvordan.

Håndtag på ydermur til at låse cykel fast

Efterspørges ved E28. Camilla taler med Gert om det.

Næste møde

7/5-2025 kl. 19